Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 35 (2041/2042) Strona Główna

Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 35 (2041/2042) Strona Główna » Sprawy Organizacyjne / Archiwum aktów prawnych » Stary Regulamin YTP Ski Jumping Manager /uchylony/
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Stary Regulamin YTP Ski Jumping Manager /uchylony/
PostWysłany: Nie 18:57, 18 Sty 2009
Yoyogi
Pontifex Maximus SJM
Pontifex Maximus SJM

 
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 12321
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niagara Falls, Ontario
Płeć: Waćpanicz


Regulamin SJ Managera/Regulamin Forum

I. Wstęp
Witamy serdecznie wszystkich użytkowników na "www.sjmanager.fora.pl". Jest to internetowy menadżer skoków narciarskich w którym twoim głównym obowiązkiem jest prowadzenie grupy skoczków i skoczkiń do sukcesu. Mamy nadzieję, że pozostaniecie z nami długo.

Użytkownik naszego forum ma obowiązek zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania.

Informacja
Regulamin ten zawiera konkretne informacje na temat menadżera, jak i porady dla graczy.

Barwy, symbole, dewiza
1. Oficjalną dewizą YTP Ski Jumping Manager są słowa Bo liczy się dobra zabawa.
2. Oficjalne barwy YTP Ski Jumping Manager to biel i lazur.
3. Rolę oficjalnych symboli pełnią: flaga, herb i logo.

Postanowienia Ogólne
1. Regulamin SJM jest najważniejszym dokumentem w tej grze i wszystko jest podporządkowane pod niego.
2. Gra jest całkowicie bezpłatna. Czyli nie pobieramy za nic pieniędzy od Ciebie. Nie musisz też nic ściągać.
3. Na forum obowiązuje kultura osobista i ogólnie przyjęte zasady współżycia w społeczeństwie.
4. Użytkownik wraz z rejestracją automatycznie jest zobowiązany do przestrzegania zasad panujących na forum.
5. Tylko administrator forum ma prawo zmieniać, aktualizować regulamin panujący na www.sjmanager.fora.pl informując przy tym wszystkich użytkowników.
6. Wraz ze zmianami regulaminu wprowadzonymi przez administratora, użytkownik ma obowiązek dostosowania się do nowych zasad.
7. Zawody są symulowane w grze Deluxe Ski Jump 3 1.7
8. Zgłoszenia do zawodów winny trwać minimum 24 godziny do czasu rozpoczęcia konkursu.
9. Walutą obowiązującą w grze jest euro.
10. Zaleca się by gracz nie grał w żadnego innego menadżera prócz SJM. Jeśli grasz w innego menadżera skoków, zgłoś o tym administracji a unikniesz wyrzucenia. Ma to zapobiec nagminnemu kopiowaniu danych ze SJM, które ostatnimi czasy jest dosyć częste.

11. W przeciągu sezonu każdy gracz może prowadzić maksymalnie 2 reprezentacje. Pierwszą może zmienić dopiero wtedy, gdy przepracuje z nią minimum pół sezonu. Na reprezentacje posiadające minimum 5* konkurs musi być rozpisany, poniżej tej wartości konkurs może być rozpisany, ale nie musi. Zależy to od zainteresowania daną kadrą.
12. Aby menadżer mógł rozpocząć pracę w reprezentacji, musi potwierdzić przyjęcie kontraktu przez reprezentację. Na przyjęcie kontraktu ma czas 36 godzin od momentu ogłoszenia wyników. W przypadku braku akceptacji, pod uwagę jest brana kolejna kandydatura, która przegrała z kandydaturą pierwszą.
13. Liczba dni które można nie logować się do gry, w których możemy się nie obawiać o utratę reprezentacji wynosi:
Zwykły użytkownik - 7 dni (nieusprawiedliwiona)
SJM V.I.P - 14 dni (nieusprawiedliwiona)
SJM Super V.I.P. - 21 dni (nieusprawiedliwiona)


Procedurę rozpisania konkursu na daną reprezentację można wszcząć minimum 7 dni od ostatniego logowania aktualnego menadżera.

13. Osoba, która utraci kadrę z powodu nie logowania się na konto przez określoną powyżej liczbę dni, nie może przejąć innej kadry przez okres następnych 10 dni, od daty utracenia reprezentacji. Ma to na celu uchronienie gry, przed procederem "umyślnego nielogowania się, w celu przejęcia lepszej reprezentacji".
14. Jedna osoba = jedno konto. Nie tolerujemy tutaj multikont. Tak więc jeśli grasz "rodzinnie" zgłoś to od razu. Akcje podejmowane z multikonta są anulowane w trybie natychmiastowym i nie posiadają mocy sprawczej.
15. Aby móc zgłaszać więcej niż jednego zawodnika/zawodniczkę, trzeba mieć zdobyty przynajmniej 1 punkt.
16. Nie pisz bardzo negatywnych postów 'krytyki' na temat Admina, Forum, Moderacji, Ekipy. Nie podoba się- to nie do zobaczenia, nikt Cię tu nie trzyma.
17. Staraj się nie poruszać tematów typu: 'SJM się kończy', 'SJM upada', SJM nigdy nie upadnie, a Ty możesz dostać warna lub gorzej za rozsiewanie plotek i głupot.
18. Zastrzeżenia/odwołanie od wyników konkursu, można złożyć w przeciągu 24 godzin od terminu dodania wyników na forum.
19. Jeśli uważasz, że dostałeś niesłusznego warna, to lepiej nie zakładaj kilku tematów w dziale uwag, tylko wyjaśnij to z z członkiem administracji na PW. W przeciwnym razie możesz dostać warny/ZP za zaśmiecanie działu i zawracanie głowy administracji.
20. Jeśli twój temat ze skargą jakąś w uwagach został zamknięty, to zakładanie kolejnych tematów z tą skargą nie jest dobrym pomysłem.

21. Jeśli myślisz, że jesteś bezpieczny zmieniając np jedną literkę w wulgarnym słowie na gwiazdkę- to jesteś w błędzie, "wygwiazdkowany" bluzg to dalej bluzg. I warn w nagrodę leci.
22. Co do "górnictwa"... Jeśli masz coś sensownego do powiedzenia, a jest już temat w którym możesz to napisać to można odkopać. Ale jeżeli odkopuje się w krótkim czasie kilka, kilkanaście tematów, tylko po to by odkopać starocie nieaktualne i napisać tam po jednym zdaniu to lecą warny. Odkopywanie złośliwe tylko po to by zepchnąć normalne aktualne tematy daleko na dół strony jest karane.
23. Wszelkie przedstawianie Ekipy lub jej działań w złym świetle, np poprzez mówienie, że (***UWAGA DO MODERACJI- TO JEST CYTAT! TO NIE MOJE ZDANIE!***) "moderatorzy to frajerzy", lub gorzej, to warn może polecieć. Nawet jeżeli to jest wystylizowane na żart.
24. Ogólnie rzecz biorąc warto trzymać język za zębami w niektórych momentach. Ludzie plujący jadem i żółcią na prawo i lewo długo tutaj nie siedzą. Prowokatorstwo nie jest mile widziane. Prowokatorstwem NIE JEST kulturalna wymiana opinii. Kulturalna, czyli bez drugiego dna wypowiedzi.
25. Za rozsiewanie negatywnych plotek, bądź nawet niby 'prawdy' od Ekipie, warn lub ban.
26. I ogólnie nie "pierz brudów" na SJM. Forum ma być dla Ciebie źródłem zabawy, przyjemności, miejscem na kulturalną dyskusję i miejscem wygodnego grania- a nie miejscem do jątrzenia i działania na nerwy adminowi, modom i reszcie ogółu. Używając porównania to powiem, tak: Gdybyś pod domem prezydenta zaczął wrzeszczeć, że 8 lat temu był gejem i sprzedawał heroinę dzieciom, to by się skończyło dla Ciebie źle. Mam nadzieję, że obrazowo to przedstawiłem.
27. Zawsze podawaj potencjał przy zgłoszeniach.
28. Wj 21, 20-21 "Kto by pobił kijem swego niewolnika lub niewolnicę, tak iżby zmarli pod jego ręką, winien być surowo ukarany. A jeśliby pozostali przy życiu jeden czy dwa dni, to nie będzie podlegał karze, gdyż są jego własnością. "
29. Za 13, 3 "A jeśli wystąpi ktoś jako prorok, wówczas ojciec i matka, rodzicie jego, powiedzą mu: Nie możesz pozostać przy życiu, bo głosisz kłamstwa w imię Pana. I ojciec z matką, jego rodzice, przebiją go, gdyby prorokował."
30. Każdy może przekazać kontrolę nad własną reprezentacją innej osobie w przypadku, gdy użytkownik spodziewa się swojej nieobecności. Okres p.o. może trwać maksymalnie 21 dni*

* w przypadku pisemnego opisania przyczyny nieobecności, okres ten może zostać przedłużony w zależności od potrzeby. Okres absencji nie powinien jednak przekraczać 60 dni, gdyż zwalnia to procesy aktywności na rynku pracy.

31. Dopiski o charakterze taktycznym (do 3 dni) od napisania posta, dotyczące terminu rozpoczęcia danej akcji, są akceptowane i uwzględniane. Dotyczy to precyzyjnego określenia terminu rozpoczęcia obozu i przyjęcia juniorów z akademii. Dopiski o charakterze strategicznym (powyżej 3 dni) są akceptowane jedynie w wypadku, gdy osoba zgłaszająca, nie będzie w stanie dokonać danej akcji w danym terminie.
32. Wyróżniamy dwa typy banicji:
Ban profilaktyczny, jest przeznaczony dla osób, które łamią regulamin, jednakże nie działają znacząco na szkodę gry. Ban o charakterze profilaktycznym trwa 90 dni. Po okresie 90 dni, ban jest ściągany automatycznie, a użytkownik odzyskuje prawo do użytkowania forum.
Ban permanentny, jest przeznaczony dla osób, które łamią regulamin i działają na szkodę gry w postaci: dezercji, masowego wykradania danych, usuwania danych, niszczenia mienia i innych działań, mających podobny skutek. Ban permanentny jest stały, trwa do chwili śmierci osobinika i rozkładu jego ciała.
33. Osoba, która otrzymała bana, traci automatycznie prawa do prowadzonej reprezentacji.
34. Każda reprezentacja, ma prawo do otrzymania 10% z wypracowanego dochodu za każdy sezon. Ów dochód, wypracowany w sezonie poprzednim, jest każdorazowo dodawany do budżetu startowego, na nowy sezon. Reprezentacje, które zakończyły sezon z długiem, mają dodany ten dług do budżetu kadry w całości.
35. Reprezentacja, która przez dwa sezony znajdowała się na minusie przekraczającym 1.000.000, ma blokowany budżet na okres 2 sezonów.
36. Przyznawanie "gwiazdek":

- Gwiazdki dodawane i odejmowane są stopniowo, czyli maksymalnie jedna gwiazdka w górę lub jedna gwiazdka w dół w trakcie jednego notowania. Awans lub spadek zależy od wyników osiąganych w trakcie sezonu.
- Wyjątkiem od tej reguły jest zwycięstwo w rankingu FIS. Zwycięstwo w rankingu, daje niezależnie od ilości gwiazdek posiadanych w poprzednich sezonach 10* w nowym notowaniu. Tylko zwycięzca rankingu posiada przywilej posiadania 10*.
- Notowania publikowane są w trakcie przerwy międzysezonowej
- Reprezentacja traci 1* w przypadku osiągnięcia długu na zakończenie sezonu. Warunek ten jest niezależny od osiągniętych wyników.
37. Jeżeli jakiś gracz wyraźnie "psuje" reprezentację (tj. odsyła czołowych zawodników do klubu, masowo zwalnia pracowników, potem zatrudnia nowych i powtarza ten proces x razy oraz/lub naraża kadrę na niepotrzebne i wysokie wydatki) i te działania przypominają zabawę a nie granie, jest zwalniany w trybie natychmiastowym, a jego działania są anulowane.
38. Nie używaj wulgaryzmów takich jak:

- Idź do diabła!
- Niech to czort weźmie!
- Do diabła!
- Obyś zdechł!
- Oby cię pokręciło!
- Kurde!
- Na rany Boga!
- Jezus Maria! (choć to zależy od intencji)
- określenia kobiet lekkich obyczajów zaczynające się na k.. i d...
- określenie męskiego organu ch... i k...
- wypier..aj tudzież spier...aj
- inne nie wymienione, acz zawarte w słowniku polskich wulgaryzmów i przekleństw

Wyrażenia dozwolone

- kurka wodna
- o kurczę
- o kurna Olek
- motyla noga
- do jasnego pierona!
- niech to dunder świśnie!
- do jasnych kominów! (używane w Wielkopolsce)
- psiakość! (również psiakostka!)
- psiakrew/psiajucha!
- kurczę blaszka
- ja nie mogę!
- do stu piorunów!
- niech to kule biją!


* listy zatwierdzone przez kardynała krakowskiego, Stanisława Dziwisza.

Stosunek SJM do konkurencji:
Władze SJM są tolerancyjne wobec konkurencyjnych menadżerów. Tolerancyjne, czyli nie podbieramy im graczy, nie spamujemy na Shout-Boxie i nie uprzykrzamy im życia. Wyjątek stanowią menadżery które określane są jako "kopie SJM". Kopie, tzn. menadżery które mają przynajmniej 2 elementy skopiowane z naszej gry np. lista fizjoterapeutów i jakiś kawałek regulaminu. Wtedy chcemy być fair wobec siebie i staramy się wynegocjować usunięcie kopii z konkurencji.

Zwalczaniem kopii SJM, zajmuje się Centralne Biuro d/s Walki z Sabotażem (CBWzS).


(logo)

II. Struktury Gry:

Precedencja w SJManager:
1. Pieczę nad menadżerem obejmuje administrator i jego zdanie liczy się najbardziej. Administrator jako jedyna osoba może wyrzucić gracza z ligi,zmienić regulamin czy mianować swoich współpracowników. Na czas nieobecności administratora jego obowiązki pełni Rada SJM. Wtedy wyznaczona osoba z Rady SJM ma prawo do rozegrania zawodów i nadania wszelkich kar prócz zbanowania i wyrzucenia z ligi.Nie ma też prawa do zmiany regulaminu.Jego głównym obowiązkiem jest utrzymanie ligi do powrotu administratora. Reasumując:

Pełniący obowiązki administratora może:
-Rozgrywać zawody (Wszystkie)
-Nadać karę na gracza (ostrzeżenie,grzywna lub wyrzucenie z reprezentacji które musi być uargumentowane)
-W przypadku dłuższej nieobecności (powyżej 14 dni) ma prawo ustalić kalendarze,terminy i ewentualne kwoty startowe (o ile jest to wymagane)
-Mianować moderatorów, pomocników, redaktorów

Pełniący obowiązki administratora nie może:
-Zmienić regulaminu (chyba, że zgodzi się na to minimum 75% graczy w głosowaniu)
-Zbanować użytkownika (chyba, że istnieją ku temu poważne powody)
-Wyrzucić gracza z menadżera (chyba, że istnieją ku temu poważne powody)

Precedencja w SJ Manager (Aktualna od 11.12.2010):
1. Yoyogi -administrator (jeżeli jest obecny)
2. Anssi Sorinen / Pylarz - super moderator (jeżeli są obecni)
3. Rada SJM (decyzje podejmuje osoba o najdłuższym stażu)

Forum/Chat:
Prawa i obowiązki użytkowników
1. Każdy użytkownik ma prawo do swobodnego wyrażania swoich poglądów.
2. Użytkownik ma prawo do tworzenia nowych tematów, po uprzednim zapoznaniu się z zasadami dodawania nowych tematów na forum.
3. Wszelkie przejawy agresji słownej z powodu nie tolerancji poglądów, religii, kultury, będą karane banem. Szacunek dla drugiej osoby tworzy rodzinna atmosferę forum.
4. Ukarać użytkownika, który nie przestrzega zasad może specjalnie wyznaczona grupa osób przez Admina, lub sam Administrator. Ban na numer IP wykonuje Administrator forum.
5. Nie należy wykorzystywać PW jako możliwości reklamy, każdy użytkownik wysyłający spam przez Prywatną Wiadomość będzie ukarany.

System kar
Żadna gra internetowa nie może istnieć bez systemu kar. W tym dziale opiszę za co można dostać karę i jakie są jej konsekwencje.

Karę można dostać za:
-Używanie wulgarnych słów
-Obrażanie innego użytkownika
-Spamowanie (reklamowanie Warezów,stron +18 itd.)
-Podważanie decyzji władz (gdy sprzeciw będzie odpowiednio uargumentowany, kara nie jest zarządzana)
-Propagowanie rasizmu, faszyzmu, komunizmu i innych ideologii sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi
-Niedozwolone nazwy postaci (wulgarne nicki)
-Groźby odnoszące się do życia realnego
-Próba przejęcia konta osoby trzeciej
-Niestosowny avatar, podpis

Możliwe kary:
-Ostrzeżenie (za 5 ostrzeżeń automatyczny ban)
-Bezpośredni ban
-Automatyczne wycofanie skoczków z konkursów
-Grzywna dla zespołu
-Wyrzucenie z kadry

Ostrzeżenia niwelują się z czasem. Użytkownik może poprosić o ściągnięcie ostrzeżenia po upływie minimum 60 dni od daty otrzymania. Prawo to nie dotyczy ściągnięcia pierwszego ostrzeżenia. Pierwsze ostrzeżenie jest niezbywalne i pełni charakter restrykcyjny dla użytkownika.

III. Gra/Zasady

III.1 Kadra
*Jeśli gracz już prowadzi kadrę i chcę ją zmienić może tego dokonać w połowie sezonu. Wtedy jest otwierane "okno transferowe", w którym możemy zmienić reprezentację Maksymalny limit prowadzonych zespołów w sezonie wynosi 2.

III.2 FINANSE:
*Finanse drużyny opiewają na wydatkach i dochodach.


Budżet gospodarza:
Ogólnie:
Budżet gospodarza jest to nowa opcja finansowa w grze. Ten swoisty fundusz mają reprezentacje które organizują imprezy typu:
-Igrzyska Olimpijskie
-Mistrzostwa Świata
-Uniwersjada

Pieniądze z tego funduszu można wykorzystać tylko i wyłącznie na przygotowania reprezentacji/kraju do imprezy czyli:
-obozy treningowe
-rozbudowa skoczni na której odbędzie się impreza

Należy mieć też na uwadze, że fundusz jaki dostajemy w momencie otrzymania organizacji jakiejś imprezy jest przeznaczony na cały okres przygotowań! (Od momentu dostania organizacji do ostatniego dnia imprezy). Tak więc musicie dobrze gospodarować tymi pieniądzmi, bo są one tylko pomocą do dobrego przygotowania zespołu. Budżet też dobrze wykorzystać całkowicie, ponieważ gdy impreza którą organizujemy się skończy, to pieniądze jakie nam ewentualnie zostały na tym funduszu przepadają.


Jak korzystać?
Jeśli np. organizujemy jakiś obóz, rozbudowujemy skocznię lub szukamy zawodników i chcemy, aby pieniądze były pobrane nie z konta reprezentacji, a z funduszu przygotowawczego po prostu w wiadomości dopisujemy

"Fundusz przygotowawczy"

Wysokości budżetów, w zależności od imprezy:
Igrzyska Olimpijskie - 500.000
Mistrzostwa Świata - 400.000
Igrzyska Olimpijskie Młodzieży - 200.000
Mistrzostwa Świata w lotach - 200.000
Uniwersjada - 125.000
Mistrzostwa Świata Juniorów - 100.000

Budżet nie jest przyznawany automatycznie po otrzymaniu danej imprezy. Jeżeli menadżer reprezentacji stwierdzi, że reprezentacja potrzebuje dofinansowania, powinien zgłosić wniosek o powyższą zapomogę. Jest to w chwili obecnej jedyna forma dofinansowania.

Pracownicy
Każda reprezentacja ma prawo zatrudnić do 4 pracowników w jednej chwili (jeden pracownik - jedne stanowisko). Pracownika możemy zwolnić przed upływem terminu, płacąc mu odszkodowanie w wysokości 100% umowy zapisanej w kontrakcie. Jeżeli kontrakt pracownika wygasł, możemy go zwolnić bez opłat w ramach odszkodowania.

Homologacje
Homologacja jest aktywna przez trzy sezony od terminu jej zamówienia. Po wygaśnięciu homologacji, należy odnowić ją.

Choć sama homologacja jest bezpłatna, to uprzednio związek narciarski musi uiścić określoną opłatę na rzecz kosztów inspekcji kontrolerów FIS-u. Wysokość tej opłaty zależy od klasyfikacji obiektu według rozmiaru:

Skocznia normalna - 40.000 euro
Skocznia duża - 60.000 euro
Skocznia mamucia - 80.000 euro

Za kontrolę skoczni w tzw. kompleksach płacimy osobno, czyli przykładowo jeżeli zlecamy inspekcję kompleksu w Lahti, to zapłacimy łącznie 100.000 euro (40.000 za obiekt normalny + 60.000 za obiekt duży).

Homologację otrzyma każdy obiekt, z wyłączeniem skoczni, które posiadają status zamkniętych.

Homologacja jest dokumentem obowiązkowym i koniecznym do organizowania zawodów oficjalnych. Jeżeli dana skocznia nie posiada aktualnej homologacji i jest jednocześnie wpisana do kalendarza na następny sezon, reprezentacja ta, musi najpóźniej w drugim dniu nowego sezonu "zakupić" homologację. W przeciwnym wypadku, reprezentacja płaci karę grzywny w wysokości zależnej od rozmiaru obiektu i rangi zawodów:

Stawka podstawowa (rozmiary skoczni)

Skocznia normalna - 120.000 euro
Skocznia duża - 180.000 euro
Skocznia mamucia - 240.000 euro

Stawka podstawowa (ranga zawodów)

Igrzyska Olimpijskie - 500.000 euro
Mistrzostwa Świata - 400.000 euro
Mistrzostwa Świata w lotach - 250.000 euro
Igrzyska Olimpijskie młodzieży - 250.000 euro
Uniwersjada - 200.000 euro
Mistrzostwa Świata juniorów - 150.000 euro
---
Puchar Świata [m+k] - 150.000 euro
Puchar Kontynentalny [m+k] - 100.000 euro
FIS Cup - 50.000 euro
FIS Cup U15 - 25.000 euro
COC U15 - 25.000 euro
* Podane stawki za jeden obiekt

Kary są naliczane za każdy obiekt, a nie wszystkie obiekty łączne, tak więc jeżeli mamy przykładowo w Pucharze Świata 4 konkursy i za owe obiekty nie mamy opłaconej homologacji, płacimy za każdy obiekt oddzielnie.

IV. SKOCZKOWIE

1) Koniec Kariery:
Zawodnik/zawodniczka może skończyć karierę z powodu:

-Wieku
-Ciężkiej kontuzji (powyżej 5 tygodni)
-Małej ilości występów w oficjalnych zawodach
-Ciąży (w przypadku zawodniczek)

Zawodnicy z reguły karierę kończą po przekroczeniu granicy 30 lat.

2) Spadek umiejętności/formy po sezonie
zależy od wieku


3) Kontuzje
Zawodnik z chwilą upadku, podlega procedurze losowania kontuzji.* Owa procedura jest stosowana w przypadku gdy zawodnik/zawodniczka zaliczy upadek w:

- kwalifikacjach
- finałowej serii konkursu

Długość kontuzji lub jej brak zależy od poziomu umiejętności fizjoterapeuty, rodzaju urazu oraz szczęścia w postaci dobrego losowania. Najcięższe kontuzje trwają 12 tygodni.


V. TURNIEJE/KONKURSY:
W grze występuje wiele turniejów międzynarodowych. Począwszy od Pucharu Świata, a kończąc na Igrzyskach Olimpijskich.

Konkursy indywidualne
Do konkursu awansuje najlepszych 50 zawodników z kwalifikacji.(Na skoczniach mamucich 40). Do drugiej serii awans uzyskuje 30. Punktacja jest taka sama jak w realnym PŚ. Każda drużyna będzie mogła wystawić określoną liczbę zawodników.Liczbę tą określa ranking który jest zamieszczony w dziale PŚ. Każda drużyna bez konsekwencji może zrezygnować z danych zawodów. Kazde zawody posiadają limity wiekowe (górne i dolne).

Na konkursy lotów narciarskich mogą być zgłaszane jedynie osoby mające minimum 15 rok życia, nawet jeżeli regulamin danego cyklu rzecze inaczej.

Limity wiekowe zawodów cyklicznych:
Puchar Świata: 13 lat - x lat
Puchar Kontynentalny mężczyzn: 13 lat - x lat
Puchar Kontynentalny kobiet: 10 lat - x lat
FIS Cup: 10 lat - 20 lat
FIS Cup U15: uchylono
COC U15: uchylono

Konkursy drużynowe
Liczba reprezentacji w konkursie drużynowym z zasadą PRQ- 12
Reprezentacje które nie muszą skakać w PRQ - Gospodarz
Liczba reprezentacji dostających się do konkursu z PRQ - 12
Prekwalifikacje muszą być stosowane tylko i wyłącznie w wypadku, gdy konkurs drużynowy będzie rozgrywany na żywo. Prekwalifikacje nie muszą* być stosowane w związku z tym w innych przypadkach.

*Pre-kwalifikacje mogą być rozegrane tylko w przypadku, gdy do konkursu drużynowego zgłoszonych jest co najmniej 18 drużyn. W innych wypadkach nie jest wskazane rozgrywanie pre-kwalifikacji.

Wysyłanie zawodników na konkursy
Przykład:
Zawodnicy na konkurs wylatują dzień przed kwalifikacjami (np. kwalifikacje 22.01, wylatują 21.01). W związku z tym odpada ich udział w konkursie, który jest zaplanowany na 24.01. To samo się tyczy jeżeli zamiast konkursu są kwalifikacje. Jeżeli kwalifikacje do kolejnego konkursu są 25.01 można ich wysłać tylko wtedy, jeżeli poprzedni i kolejny konkurs są w Europie.

Po danym konkursie zawodnicy wylatują na drugi dzień.

W przypadku gdy zawodnicy/zawodniczki uczestniczą w imprezie cyklicznej (np. IO, MŚ, YOG) przebywaja oni na niej do samego końca imprezy, nawet jeżeli swoje starty zakończą wcześniej. Zawodnicy/zawodniczki którzy nie przebrną fazy pre-kwalifikacyjnej są "zwalniani do domu" od razu i powyższy przepis ich nie obowiązuje.


VI. ORGANIZACJA GŁOSOWANIA

1. Wystawiając swoją kandydaturę do organizacji jakiejś imprezy (IO, MŚ itd.) automatycznie tracisz prawo do głosowania.
2. Głosowanie wygrywa ta kandydatura, która uzyska najwięcej głosów. W przypadku remisu, następuje dogrywka. W przypadku remisu w dogrywce, o zwycięzcy decyduje administrator.
3. Głosowanie w kwestiach innych, niż organizowanie imprez rangi mistrzowskiej, dotyczy jedynie aktualnych członków rady FIS.

VII. ORGANIZACJA IMPREZ RANGI MISTRZOWSKIEJ ORAZ KONKURSÓW OFICJALNYCH POSTANOWIENIA OGÓLNE

Wymagania wobec reprezentacji/krajów, dotyczące jakości i parametrów obiektu na daną imprezę:

Wymagania dotyczące imprez specjalnych:
Zgłoszenie/komitet organizacyjny, musi zgłosić do imprezy dwie skocznie*:

- normalną (rozmiar skoczni: od 85 metrów do 109 metrów)
- dużą (rozmiar skoczni: od 110 metrów do 159 metrów)
- mamucią (rozmiar skoczni: od 160 metrów wzwyż)

Przez pojęcie "rozmiar skoczni" rozumiemy parametr HS (hill size) podawany w profilu skoczni.

* Zależy to od rodzaju imprezy. Na imprezy typu: IO, MŚ, Uniwersjada, zgłoszenie musi zawierać 2 skocznie (normalną i dużą). Na imprezy typu: YOG i MŚJ zgłoszenie musi zawierać jedynie skocznię normalną, natomiast na Mistrzostwa Świata w lotach, zgłoszenie musi zawierać skocznię mamucią.

Obie skocznie nie muszą znajdować się w jednej miejscowości. W przypadku gdy organizator zgłosi dwie miejscowości, odległość między nimi nie może być większa niż 100 kilometrów. (przepis dotyczący odległości między obiektami nie obowiązuje organizatora w wypadku, gdy oba obiekty znajdują się na obszarze jednej jednostki administracyjnej zależnej od kraju: np. prefektura, land, województwo, stan, region, obwód, gubernatorstwo).

Imprezę rangi mistrzowskiej mogą organizować maksymalnie dwa kraje. Kraje te muszą posiadać wspólną granicę lądową. W przypadku krajów wyspiarskich (np. Wielka Brytania, Japonia, Australia) dozwolona jest granica morska z najbliższym sąsiadem.

Możliwości współpracy w organizacji imprez krajów wyspiarskich przedstawia poniższa tabelka:


W przypadku niespełnienia danych warunków, związek płaci karę w wysokości zależnej od standardu imprezy:

* Igrzyska Olimpijskie - 600.000 euro
* Mistrzostwa Świata - 500 000 euro
* Igrzyska Olimpijskie młodzieży - 400 000 euro
* Mistrzostwa Świata w lotach - 350 000 euro
* Uniwersjada - 300 000 euro
* Mistrzostwa Świata juniorów - 200 000 euro

Reprezentacja/kraj organizujący Igrzyska Olimpijskie lub Mistrzostwa Świata, traci 2 konkursy Pucharu Świata lub Pucharu Świata Kobiet w sezonie, w którym mają być rozgrywane IO lub MŚ na jego terenie. Przykładowo, jeżeli kraj organizuje w sezonie normalnym 4 konkursy PŚ lub PŚK, to w sezonie olimpijskim/mistrzowskim, będzie organizował 2 konkursy. Gdy kraj ma przydzielone typowo 2 konkursy, nie będzie organizował żadnego. Przepis ten nie dotyczy skoczni mamucich, gdy dany obiekt w sezonie mistrzowskim/olimpijskim załapie się "na kolejkę".

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 17.12.2010

Ski Jumping Manager © 2010
Kopiowanie powyższego regulaminu bez zgody władzy menadżera jest niezgodne z prawem.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Yoyogi dnia Pon 3:40, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 86 razy
Zobacz profil autora
Stary Regulamin YTP Ski Jumping Manager /uchylony/
  Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 35 (2041/2042) Strona Główna » Sprawy Organizacyjne / Archiwum aktów prawnych
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin