Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 35 (2041/2042) Strona Główna

Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 35 (2041/2042) Strona Główna » Hasiok, czyli po ślunsku kosz » Mod z Paliwem i Uszkodzeniami
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mod z Paliwem i Uszkodzeniami
PostWysłany: Pią 19:05, 22 Lip 2011
paulonio
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


To jest mój mod który "moduje" mod Yoya Wink Dodaje paliwo i uszkodzenia. Będąc w pistsopie można zatrzymać tankowanie aby samochód był tylko napraiwany. Aby to zrobić należy wcisnąć i przytrzymać pezycisk "fire" (domyślnie to jest ctrl).

Sorki, że w tylu partach, ale inaczej sie nie dało tego przesłać. Jak ktoś by mógł to niech wrzuci całość w jednym parcie.



Download:
Kod:

PART 1: http://www.speedyshare.com/files/29534205/TS_Yoyo_F1_-_mod_paulonio.part1.rar
PART 2: http://www.speedyshare.com/files/29534245/TS_Yoyo_F1_-_mod_paulonio.part2.rar
PART 3: http://www.speedyshare.com/files/29534292/TS_Yoyo_F1_-_mod_paulonio.part3.rar
PART 4: http://www.speedyshare.com/files/29534388/TS_Yoyo_F1_-_mod_paulonio.part4.rar
PART 5: http://www.speedyshare.com/files/29534414/TS_Yoyo_F1_-_mod_paulonio.part5.rar


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:00, 23 Lip 2011
Yoyogi
Pontifex Maximus SJM
Pontifex Maximus SJM

 
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 12330
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niagara Falls, Ontario
Płeć: Waćpanicz


Testy+spostrzeżenia

Same paliwo i uszkodzenia działają poprawnie. Celowo uszkodziłem bolid do stanu 45% i jechał on znacznie wolniej aniżeli przy stanie 100%. Problemem mogą być czasy uzyskiwane przez bolidy, gdyż nawet bolid przy nienaruszonym stanie jedzie wolniej aniżeli w obecnych modach przeciętnie o 1 sekundę, czyli raczej możemy zapomnieć o biciu rekordów (które po 1 sezonie i tak będą na większości torów wyśrubowane do granic możliwości). Bolidy jadą wolniej, przez co pokonywanie torów staje się łatwiejsze (a to raczej nie sprzyja rozwijaniu umiejętności graczy). Można oczywiście poprawić osiągi bolidu, jednak nie wiem, czy to ma jakikolwiek sens.

W wersji 5.0 moda, który jest aktualnie w fazie produkcji owych udogodnień się nie spodziewajmy. Żeby dodatek paliwa i uszkodzeń zadziałał, na torze musi istnieć dobrze ustawiony pit-stop (nie wiem jak to lepiej ująć). Na nowszych torach on nie działa, więc to w głównym stopniu przekreśla szanse wejścia tego dodatku. (oczywiście na razie, jednak nie wiadomo ile potrwają prace badawcze nad tą kwestią). Tak, działa to na pewnych torach, jednak chyba nie każdemu spodobałaby się jazda cały czas na tych samych torach. (Takich torów nie jest wiele, więc możliwość rotacji jest niewielka).

Również pojawia się tutaj inny problem. A mianowicie celowe uszkadzanie bolidu rywalowi. W obecnej chwili wszyscy wiedzą jak wyglądają wyścigi (częste kontakty z bandami oraz przeciwnikami mogą sprawić, że większość kierowców będzie masowo zaliczać pit-stopy na wyścigu. Jedno uderzenie, powoduje stratę rzędu 1-3% w stanie jakości bolidu. Dla kierowcy, który ma płynny tok jazdy to nie będzie problem, jeżeli jednak zsumujemy wszystkie zderzenia z wyścigu, efekt może być porażający.) Żeby to wyeliminować, można wprowadzić "pro mode" który sprawia, że gdy dublowany kierowca zetknie się z bolidem dublującego, owy kierowca kończy wyścig, a to chyba zabijałoby rozgrywkę. Gdyby uszkodzenia obowiązywały na wczorajszym wyścigu na Spa, to pewnie bym musiał z 2 razy przymusowo zjeżdżać do alei serwisowej. A to kenia, a to Jaro (sorry), a to jeszcze ktoś inny. Stanowczo za dużo tego jest, by takie coś wprowadzać w tej chwili.

Na razie na sam dodatek patrzę jako forma ciekawostki. Jestem dość sceptyczny do wprowadzenia tego pomysłu na stałe do ligi (przynajmniej do czasu, gdy poziom umiejętności graczy nie podniesie się na tyle, że będą w stanie bezproblemowo wyminąć kierowcę rywala oraz nie będą na każdym okrążeniu zaliczać bandy).

Wszystko ładnie wygląda na papierze, jednak w praktyce może wyjść już nie tak różowo. Turbo Sliders to jedynie prosta ściganka, mająca na celu sprawdzenie umiejętności jazdy kierowcy i raczej nic więcej od tej gry się nie wymaga. Ogólnie ja widzę więcej minusów niż plusów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yoyogi dnia Sob 1:01, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:02, 23 Lip 2011
Jaro
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 2012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


Cytat:
dyby uszkodzenia obowiązywały na wczorajszym wyścigu na Spa, to pewnie bym musiał z 2 razy przymusowo zjeżdżać do alei serwisowej. A to kenia, a to Jaro (sorry), a to jeszcze ktoś inny.


Dementuje to, jakby było Pro mode i uszkodzenia to nie zdążyłbym zjechać do pit-stopu ani raz:D
Ale i tak jestem za zorganizowaniem testowego wyścigu, żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce gdy jest więcej bolidówSmile

-----------------------edit----------------------
Potestowałem i też wyrażę swoją opinię.
3 sprawy:
1) Zniszczenia
Wg mnie są bardzo fajnym pomysłem, po pierwsze prompowałoby to mniej ryzykowną jazdę, po drugie na pierwszy rzut oka wydaje się że Ci co ryzykują i mają więcej stłuczek będą częściej w boksach na naprawach. Niestety nic bardziej mylnego, ale o tym w punkcie 2)
Podsumowując zniszczenia są wg mnie bardzo fajnym pomysłem.

2) Paliwo
I tu jest klops. To nie jest zużycie paliwa tylko.......czas. Bolid może stać a procenty uciekają tak samo szybko jak podczas jazdy Razz
Na dodatek (na Bahrainie i Francji sprawdzałem) "paliwo" starcza na około 10-11okrążeń. Co za tym idzie każdy będzie miał tyle samo postojów nie zależnie od zniszczeń bo nawet Kenia przez ten czas na większości torów nie skasuje bolidu bardziej.

3) Wolne tempo wyścigu
To akurat można poprawić, ale nie wiem po co? Wtedy jedynie byłoby więcej wypadków.

Reasumując
Wyścig testowy chętnie przejechałbym i zobaczył jak to będzie działało, ale na 99% przez ten czas zamiast paliwa nie nadaje się ten mod na ligówkę. Jednakże mod z samymi zniszczeniami byłby ciekawy Smile

Tyle ode mnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaro dnia Sob 10:44, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:46, 23 Lip 2011
paulonio
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


tam można dużo pozmieniać w pliku "game.ini" w dziale "# Fuel Settings" i "# Damage Settings" .
Może dało by się ustawić "MaxCarHitEffect" na 0 albo zmiejszyć maksymalnie jak się da i nie byłoby wtedy problemów z tym że ktoś celowo uszkadza kogos innego. Smile

edit: W TS'sie bardzo podoba mi się też mod "battle" Wink
można go załączyć w tamtym właśnie pliku. Wygląda to mniejwięcej jak sumo tzn. trzeba wypchnać zawodnika poza tor albo w innej wersji eliminuje się przeciwników poprzez strzelanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paulonio dnia Sob 10:48, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:46, 23 Lip 2011
muzzy izzet
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


Sam mod paliwa i uszkodzeń działa bez zarzutu, jednak gra traci bardzo dużo na płynności. Podobnie jak Jaro, jestem za zorganizowaniem wyścigu próbnego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muzzy izzet dnia Sob 10:47, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:51, 23 Lip 2011
Jaro
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 2012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


I jeszcze jedno o czym zapomniałem napisaćSmile

Jeśli braknie Ci paliwa to nie panikuj Razz zawsze dojedziesz żółwim tempem (takim jak po zakończeniu wyścigu) do boksu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:57, 23 Lip 2011
paulonio
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


wolniejszym niż po zakończeniu wyścigu Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paulonio dnia Sob 10:58, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:35, 23 Lip 2011
Tomek
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 1925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakopane
Płeć: Waćpanicz


A ja odniosłem pozytywne wrażenia. Smile
Zniszczenia to rzeczywiście fajny pomysł i przy moich testach wszystko fajnie się sprawdziło. Nie będzie nierozważnej jazdy co nie pozwoli na różne wygłupy na torze. Natomiast jeśli chodzi o paliwo to jest to do dopracowania. Według mnie za szybko się zużywa. Choć jest to dobry pomysł i jak najbardziej to popieram.
No i oczywiście jestem za wyścigiem testowym. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:07, 23 Lip 2011
paulonio
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


Specjalnie zrobiłem tak, że paliwo się tak szybko zużywa, bo jak się zużywało wolniej to samochód na początku jechał jeszcze dużo wolniej. Ale dziwi mnie w tym modzie to, że paliwo zużywa się nawet jak się stoi w miejscu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:28, 23 Lip 2011
Bacior
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 1354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


Dla paliwa nie,ale jestem za wprowadzeniem uszkodzeń,chętnie też wziąłbym udział w próbnym wyścigu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:32, 23 Lip 2011
Jaro
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 2012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Waćpanicz


Czyli widzę że większości wypowiadających się pomysł z uszkodzeniami spodobał i również większości motyw z paliwem nie:) Czyli dokładnie jak mnie Razz

Jak się uzbiera z 8-10osób, które ściągną te mod to spróbujemy jak to wygląda, najlepiej od razu na 2 typach tras na wąskiej, trudnej, hadrcorowej i z bandami (np Monaco Razz) i na czymś prostym w stylu Suzuki czy Magny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:13, 23 Lip 2011
Yoyogi
Pontifex Maximus SJM
Pontifex Maximus SJM

 
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 12330
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niagara Falls, Ontario
Płeć: Waćpanicz


Próbny można zrobić, jednak nie widzi mi się wprowadzenie tego do ligi. Jako coś na jakieś jazdy towarzyskie ok, ale jednak w lidze to nie wejdzie szybciej niż za parę sezonów. Co do uszkodzeń, to ja muszę bronić swojej osoby. Jakby wczoraj były te uszkodzenia, to bym stracił z 50% na samych kolizjach z rywali (w 90% przypadków nie zawinione) a jakieś 7-8% z własnych błędów. Nie zamierzam specjalnie zjeżdżać do boksu, bo jakiś cep nie chciał mnie przepuścić tudzież specjalnie wbił mi się w tyłek. Dopóki kultura jazdy się nie podniesie, to jestem na nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mod z Paliwem i Uszkodzeniami
  Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 35 (2041/2042) Strona Główna » Hasiok, czyli po ślunsku kosz
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin