Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 36 (2042/2043) Strona Główna

Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 36 (2042/2043) Strona Główna » Sugestie & Pytania » Zmiany w sprzedaży biletów oraz homologacjach
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Zmiany w sprzedaży biletów oraz homologacjach
PostWysłany: Pią 14:34, 29 Lis 2019
Baroner
Super V.I.P. Manager
Super V.I.P. Manager

 
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 3616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Bytom / Monte Carlo
Płeć: Waćpanicz


Moja propozycja, o której napomknąłem w tym temacie ograniczenie maksymalnej ilości sprzedanych biletów.

Propozycja jest bardzo prosta. Jest to 10-krotność minimalnej wartości miejsc potrzebna do uzyskania homologacji na dany cykl, z wyłączeniem PŚ, PŚK, MŚ, MŚwL, tj.
U15 + FC - 10 000 biletów
COC + FLC - 25 000 biletów
MŚJ i UNI - 100 000 biletów


Zmiany w homologacjach:
Przede wszystkich na Junior Class usunąłbym wymagania dot. siatki wiatrochłonnej i sztucznego naśnieżania, wtedy więcej krajów mogłoby starać się o organizację FC/FC U-15/COC U-15.

Dla Continental Class proponowałbym podwyższenie wymaganej ilości miejsc do 2500, aby różniło się to od JC, a także wymaganiem 1 lub 2 poziomu kabiny komentatorskiej (realistycznie COC jest często transmitowany w lokalnej telewizji lub w internecie).

Dla World Cup Class i Olympic Class propozycja jest podobna, tj. powiększenie wymaganej ilości miejsc odpowiednio do 10 000 i 25 000 miejsc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:12, 29 Lis 2019
borek99
Pomocnik
Pomocnik

 
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sulechów
Płeć: Waćpanicz


Zdecydowany sprzeciw. Kolejny pomysł, który ma pomóc "zabetonować" czołówkę - takie rozwiązanie sprawi, że przepaść między najlepszymi a resztą tylko się powiększy i właściwie uniemożliwi jakąkolwiek "pogoń" czołówki. Koszt budowy skoczni jest tak wysoki, że przy tym rozwiązaniu stanie się to nieopłacalne, bo próg zwrotu będzie odłożony w czasie na x-dziesiąt sezonów. Jeśli już chcemy coś w temacie biletów czy organizacji zmieniać to raczej w kwestii tematu ustalania kalendarzy letnich, gdzie 5-6 kadr dostaje wszystkie cykle, a reszta nic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:39, 29 Lis 2019
Baroner
Super V.I.P. Manager
Super V.I.P. Manager

 
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 3616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Bytom / Monte Carlo
Płeć: Waćpanicz


Do kalendarzy przejdziemy w swoim czasie, bo na to też już klaruję pomysły, aczkolwiek wielką blokadą na skocznie jest fakt, że obecnie zaledwie 14 krajów mogło bez problemów organizować konkursy, a w tym sezonie ta liczba zmniejszy się do 12.

Zastanawia mnie jednak, czy dobrze zrozumiałeś moje intencje?

Czy zmniejszenie zysku dla czołowych nacji będzie zabetonowaniem czołówki?
125 000 kibiców w Ałmatach, 100 000 kibiców w Livigno, 80 000 kibiców w Lahti - tylu zawsze przychodzi na zawody U15 rozgrywanych w tych miejscowościach? Nie sądzę. Moja propozycja spowoduje obcięcie zysków o odpowiednio 637/477/365 tysięcy € za każdy konkurs rangi FC, FC U15, COC U15. Co w przypadku 6 konkursów tych rang w sezonie daję obcięcie odpowiednio o 3,8/2,8/2,2 mln €

Czy zmniejszenie wymagań na Junior Class będzie zabetonowaniem czołówki?
175 000 € wydane mniej na skocznie z Junior Class, pozwoli słabszym nacjom na zbudowanie/odbudowę skoczni mniejszym kosztem, a zaoszczędzone na tych dwóch komponentach można wydać na około 3000 miejsc więcej, co znów przekłada się na większe zyski z biletów i zbudowanie sobie od razu podstawy miejsc dla kibiców pod rozbudowę na wyższe klasy.

Ewentualne podniesienie wymagać dot. ilości miejsc dla kibiców dla CC, WCC, OC to zabieg czysto kosmetyczny. Podniesienie do 2,5 tysiąca dla Continental Class w obecnej sytuacji nie skrzywdzi żadnej nacji, podniesienie wymagać w WCC spowoduje degradacje Argentyny, Nowej Zelandii, Monako i dwóch dużych skoczni na Słowacji (Kraliky i Strbske Pleso D), a obniżenie Olympic Class, używanej raz na 2 lata (YOG, ZIO) dotknie Szwedów (Falun i Ovre Sopper) i Czechów.

Co do ewentualnych zmian w konkursach, to już proponowałem minimalną formę odbetonowania w przypadku właśnie junioskich cykli w 3. podpunkcie tego tematu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Baroner dnia Pią 17:48, 29 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:19, 29 Lis 2019
borek99
Pomocnik
Pomocnik

 
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sulechów
Płeć: Waćpanicz


Gwoli ścisłości mój post dotyczył tylko kwestii limitów liczby sprzedanych biletów, nie części dotyczącej homologacji. Jeżeli chcemy "grzebać" przy biletach i kalendarzach to myślałbym raczej nad rozwiązaniem, które uwzględniałoby liczbę rozgrywanych w danym państwie konkursów, gdzie wpływy z biletów z kolejnych zawodów niższej rangi spadałyby wraz ze wzrostem ogólnej liczby organizowanych przez dany kraj konkursów - przykładowo kraj A organizuje 2 konkursy PŚ, 2 COC i 2 FCU-15 to na COC nie sprzedaje już kompletu tylko x% pojemności, a na U-15 jeszcze mniej - y% pojemności, bo zainteresowanie tymi cyklami jest już wśród kibiców mniejsze niż tam, gdzie np. U-15 są zawodami najwyższej rangi. Pozwoliłoby to ograniczyć "odjazd" najbogatszych, dając "mniejszym" szansę rozwoju, jednocześnie nie powodując zbyt dużych luk w kalendarzach wynikających z braku odpowiedniej liczby państw ze skoczniami spełniającymi kryteria. Przy czym rodzi to oczywiście dodatkową robotę przy rozliczaniu finansów i wymaga dopracowania szczegółowych proporcji tego kiedy i o ile obcinamy frekwencję


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Zmiany w sprzedaży biletów oraz homologacjach
PostWysłany: Pią 20:45, 29 Lis 2019
Shadowowski23
Zasłużony
Zasłużony

 
Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/10

Płeć: Waćpanicz


Baroner napisał:
Moja propozycja, o której napomknąłem w tym temacie ograniczenie maksymalnej ilości sprzedanych biletów.

Propozycja jest bardzo prosta. Jest to 10-krotność minimalnej wartości miejsc potrzebna do uzyskania homologacji na dany cykl, z wyłączeniem PŚ, PŚK, MŚ, MŚwL, tj.
U15 + FC - 10 000 biletów
COC + FLC - 25 000 biletów
MŚJ i UNI - 100 000 biletów


Zmiany w homologacjach:
Przede wszystkich na Junior Class usunąłbym wymagania dot. siatki wiatrochłonnej i sztucznego naśnieżania, wtedy więcej krajów mogłoby starać się o organizację FC/FC U-15/COC U-15.

Dla Continental Class proponowałbym podwyższenie wymaganej ilości miejsc do 2500, aby różniło się to od JC, a także wymaganiem 1 lub 2 poziomu kabiny komentatorskiej (realistycznie COC jest często transmitowany w lokalnej telewizji lub w internecie).

Dla World Cup Class i Olympic Class propozycja jest podobna, tj. powiększenie wymaganej ilości miejsc odpowiednio do 10 000 i 25 000 miejsc.


Ogólnie bardzo popieram pomysł, pokrywa się on z moim, chociaż tutaj akurat nieco bym zmienił te ograniczenie na 30 000 biletów dla COC i FLC. Jako że MŚJ i UNI są imprezami specjalnymi to jednak niewiem czy tutaj ograniczenie ma sens. Dodatkowo nieuwzględniono tutaj letnich cykli, a akurat trzeba przyznać że zainteresowanie skokami letnimi jest dużo mniejsze. Zatem, ja raczej byłbym więc za takim wariantem:
U15 + FC - 10 000 biletów
COC + FLC - 30 000 biletów
LGP + LGPK - 60 000 biletów
FSC + FWSC - 20 000 biletów
PŚ, PŚK, MŚ, MŚwL, MSJ, UNI - bez limitu

W kwestii homologacji to wprawdzie chciałem zaczekać z tym ale skoro już zostało to tutaj wywołane to proponowałbym zmiany w systemie homologacji następujące:
- czas trwania homologacji = 5 sezonów
- automatyczne utrzymywanie skoczni na całym okresie trwania homologacji niezależnie od ustawień reprezentacji
- możliwe wykorzystanie skoczni posiadającej odpowiednią homologacje w przypadku gdy za mało skoczni będzie zgłoszonych do danego cyklu

Zmiany te miałyby zapewnić większą stabilizacje i pewność jeśli chodzi o obiektu typu Skocznia Narciarska. Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli trzeci punkt odnosnie homologacji :) Mianowicie chodzi o to, żeby nawet jak jakaś repka już straci managera, żeby można było użyć jej skoczni do uzupełnienia kalendarza (zapobiegłoby to problemowi sklejenia kalendarza z uwagi rezygnacje w jakiś repkach ktore maja skocznie)

Sądze że powyższe pomysły jak najbardziej mogą pomóc mniejszych reprezentacjom. Pozatym jeszcze dodam iż miałem swego czasu nieco inny pomysł na ograniczenie tego by za duże reprezentacje nie zbijały niewiadomo jakich kokosów na samych cyklach że zorganizują wszystkie, to tyczyło ilości cykli jakie mogły sie odbywac na skoczniach ale no to jak juz bedzie ograniczenie biletow to juz nie takie wazne chociaz tez dodatkowo by pomogło napewno mniejszych jeśli w pierwszej kolejności do organizacji takiego COC był brany kraj który nie organizuje PŚ.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shadowowski23 dnia Pią 20:48, 29 Lis 2019, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Zmiany w sprzedaży biletów oraz homologacjach
  Forum YTP Ski Jumping Manager (TM) Sezon 36 (2042/2043) Strona Główna » Sugestie & Pytania
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin